Mexican chicken taco wrap!

En riktigt bra bakis mat då den brukar ta bort bakfyllan helt.. ingen tvekan om detta. Lätt att göra samt jävligt gott!

Ingredienser:

Färdig grillad kyckling
Gurka
Majs
Creme Fraiché
Taco Sås
Tortilla bröd

Tillagning :

Ställ ugnen på 200° och in med kycklingen i ca 10-15 min.
Medans kycklingen värms upp är det dags att tillreda fyllningen till wrappen!
Blanda ihop alla ingredienser i en skål och snåla inte nu.

När kycklingen är klar lägger du in önskat antal tortillas i ugnen  samt rycker bort kyckling och lägger den i din skål med fyllning. Blanda runt och ta sedan ut tortillasen. Fyll dem!
Servera detta med en kall öl och du är kungen över berget!



Kommentarer
Postat av: Daniella

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 23:09:33
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0